بانک و بیمه

تأمین مالی سد و نیروگاه «اوما اویا» سریلانکا توسط بانک توسعه صادرات ایران

طرح چند منظوره سد و نیروگاه «اوما اویا» در سریلانکا، به ارزش بیش از 50 میلیون دلار با تأمین مالی بانک توسعه صادرات ایران با حضور رئیس جمهور کشورمان به بهره‌برداری ‌رسید.

صنعت

ایریتک در مسیر صادرات خدمات مهندسی و فنی ایران

مدیر بخش برنامه‌ریزی پروژه‌های شرکت ایریتک در گفت‌وگو با خبرنگار افق بازار ، هدف اصلی این شرکت را از حضور در رویداد اکسپو ۲۰۲۴، جذب بازارهای جدید کشورهای همسایه و خصوصا کشورهای آفریقایی و صادرات خدمات فنی و مهندسی این شرکت ایرانی به این بازارها،  در تحقق شعار سال عنوان کرد.

معدن

گل‌گهر در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ اقتصادی

بررسی کارنامه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در دوازده ماهه سال ۱۴۰۲نشان داد که درآمد ‌عملیاتی کگل با ۲۷ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۶۴۱ هزار میلیارد ریال رسید. گل گهر بزرگترین تولیدکننده خوراک صنعت فولاد کشور است که در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ اقتصادی است.

بورس

امکان سرمایه‌گذاری مجدد سود فراهم شد

امکان سرمایه‌گذاری اتوماتیک از محل سود دوره در صندوق‌ سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان و پیروزان فراهم شد.

گوناگون

جلوگیری قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء (ص) از فرار مغزها / تحقق «ما می‌توانیم» توسط جوانان متخصص و متعهد قرارگاه خاتم

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز به‌همراه سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله وسلم از روند آماده‌سازی پروژه بزرگ مصلی امام خمینی (ره) تهران بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت قرار گرفت.

صنایع غذایی

کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند از کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند علیرغم افزایش ۱۳ شعبه جدید، توسعه فروش مجازی و تعداد مشتریان شهروند خبر داد.

مناطق آزاد

رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری، تجلیل از دو سرمایه‌گذار موفق و انعقاد تفاهم نامه همكاری

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در جریان دومین روز از بزرگترین رویداد نمایشگاهی بین المللی کشور،ایران اکسپو ۱۴۰۳، غرفه این منطقه شاهد رونمایی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری، تجلیل از دو سرمایه‌گذار موفق و انعقاد یک تفاهم نامه همکاری بود.

پتروشیمی

توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس آینده توجه به پتروپالایشگاه‌هاست، زیرا می‌توان با توسعه آن‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کرد.

انرژی

پایان موفقیت آمیز تعمیرات برنامه ریزی شده نیروگاه های تحت پوشش شرکت تولید نیروی برق تهران

یعقوب روحی اعلام کرد: برای نیمه دوم سال ۱۴۰۲، نیروگاه های مجموعه شرکت تولید نیروی برق تهران، یکی از پرکارترین فصول تعمیرات را پشت سر گذاشته اند.

تبلیغات متنی