نامگذاری دو مسیر به نام امام رضا (ع) و شهید خدمت در قشم

استاندار هرمزگان و هیات همراه روز جمعه 11 خرداد ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم،سه تن از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت و فرماندار این شهرستان با هدف افتتاح و آئین کلنگ‌زنی چند پروژه، وارد شهر قشم شدند
نامگذاری دو مسیر به نام امام رضا (ع) و شهید خدمت در قشم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملال سازمان منطقه آزاد قشم، حضور در آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهر قشم و قرائت فاتحه به روح ملکوتی سروقامتان تاریخ به همراه ملاقات با خانواده چند شهید با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، نخستین گام از برنامه‌های این سفر بود.

نامگذاری دو مسیر به نام امام رضا (ع) و شهید خدمت

دیگران چه می خوانند:

استاندار هرمزگان و همراهان در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه به جزیره جهانی قشم در آیین نامگذاری بزرگراه ساحل جنوبی قشم به نام متبرک حضرت امام رضا (ع) شرکت کردند.

سعید اکبریان معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در این آئین اعلام کرد: بزرگراه امام رضا (ع) که طولانی‌ترین پروژه بزرگراهی جزیره قشم به طول 60 کیلومتر محسوب می‌شود با اعتباری بالغ بر 16000 میلیارد ریال در حال انجام است.

پس از این مراسم، مسئولان در آئین نامگذاری یک پروژه عمرانی به نام رئیس جمهور شهید کشورمان آیت‌الله ابراهیم رئیسی شرکت کردند و یاد و خاطره این مرد خستگی‌ناپذیر میدان خدمت را گرامی داشتند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در ارتباط با این طرح عمرانی گفت: این پروژه زیرساختی به طول 3.8 کیلومتر به عنوان بزرگترین مسیر کمربندی شهر قشم با هدف تسهیل تردد ساکنان و گردشگران به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این مسیر کمربندی به همت سازمان منطقه آزاد قشم و با یک هزار و 330 میلیارد ریال اعتبار آماده سازی شده است.

زمین 700 واحد طرح ملی جوانان به متقاضیان واگذار شد

آئین کلنگ زنی احداث 700 واحد از طرح مسکن جوانان به عنوان یادگاری از شهید خدمت، در شهر سوزا و دو روستای گورزین و سرریگ با هدف ساخت مسکن به متقاضیان ثبت نام شده، از دیگر برنامه‌های سفر امروز استاندار هرمزگان و هیات همراه به جزیره جهانی قشم بود.

زمین طرح ملی مسکن جوانان از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

پیش از این هم 2550 قطعه زمین در راستای اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم به متقاضیان واگذار شده بود و 1400 تن از متقاضیان هم با هدف دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

**افتتاح فاز توسعه‌ای شرکت فانوس ماهیان قشم

مشارکت در آئین افتتاح فاز توسعه‌ای شرکت فانوس ماهیان قشم با ظرفیت تولید سالیانه 6 هزار تُن انواع کودهای زیستی مایع و جامد با سرمایه‌گذاری 320 میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

با افتتاح فاز توسعه‌ای شرکت فانوس ماهیان قشم، امکان اشتغال مستقیم برای 21 نیروی جویای کار فراهم گردید.

شایان ذکر است؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه محمد آشوری تازیانی، احمد مرادی و فاطمه جراره سه تن از نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز جمعه 11 خرداد ماه با هدف شرکت در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح به جزیره قشم سفر کردند که مورد استقبال عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم، محمد محمدحسینی فرماندار این شهرستان و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و ادارات و نهادهای این شهرستان قرار گرفتند.

نامگذاری دو مسیر به نام امام رضا (ع) و شهید خدمت در قشم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟