شرکت بیتا بازوی مهندسی ایریتک | بیتا پذیرای استارت آپ ها است

مهرداد امین پور معاونت پروژه های شرکت بیتا در زمینه فعالیت ها گفت،شرکت بیتا بازوی مهندسی گروه ایریتک است.گروه ایریتک درواقع بصورت اصلی فعال حوزه فولاد و معدن هست و تمامی بخش مهندسی متمرکز در شرکت بیتا طرح هست.
شرکت بیتا بازوی مهندسی ایریتک | بیتا پذیرای استارت آپ ها است

 مهرداد امین پور گفت: در حال حاضر پروژه های متنوعی در شرکت بیتا درحال طراحی و مهندسی است. مهمترین آن ها پروژه Csp قروه کردستان ، احیای آرتاویل یا اردبیل و پروژه احیای اقلید هست هردو به ظرفیت1.2 میلیون تن در سال آهن اسفنجی پروژه افزایش ظرفیت مودول اف فولاد مبارکه است از 800هزار تن به 1میلیون و 200 و پروژه هایی مثل مخازن Dri در فولاد هرمزگان، واگن برگردان فولاد خوزستان و اکسیژن پلنت فولاد خوزستان چشم انداز شرکت بیتا ورود به حوزه هایی با نیاز صنعتی در کشور است و علاوه بر آن ورود در بخش مهندسی که الزاما هم می تواند فولاد و معدن نباشد.

وی افزود: در این راستا دپارتمان آب و فاضلاب توسط شرکت بیتا راه اندازی شده است.و  شرکت بیتا به طور جدی درگیر پروژه انتقال آب شده و یکی از پرتفوهای جدیدی است که در شرکت ایجاد شده و همینطور حضور پررنگ تر در صنعت  مس توسط این شرکت هدف گذاری شده است.

دیگران چه می خوانند:

امین پور گفت:هر شرکتی که در مهندسی فعال هست طبیعتا بحث های اقتصادی دارد، از آنجا که پروژه های epc عمده سودش را متمرکز در بخش خرید می کند و رعایت توازن اقتصادی در بخش مهندسی همیشه کار دشواری بوده است و موضوع دوم و اصلی نیروی کار خوب و متخصص هست که متاسفانه در کشور به علت مهاجرت و فرایند هایی که اتفاق افتاده دسترسی به آن دشوار تر از گذشته شده است و باید با یک برنامه ریزی در سطح کلان صورت بگیرد و امکان تربیت نیروی انسانی متخصص و ارتباط موثرتر بین دانشگاه ها و صنعت جهت تربیت مهندس کار آمد و طراح فراهم شود.

وی بیان کرد: شرکت بیتا در چند کنفرانس ایمیدرو که مربوط به استارت آپ ها و گروه های فعالیتی دانش بنیان بودند حضور داشته است. شرکت بیتا و ایریتک که متولی شرکت ایمیدرو هستند در این کنفرانس ها  شرکت کرده و طرح و برنامه هایی ارائه کردند و همینطور شرکت بیتا خود یک شرکت دانش بنیان هست و از استارت آپ هایی که می توانند در این زمینه کمک کنند همیشه استقبال کرده از رویه هوشمند سازی در صنعت فولاد استقبال کرده و با چند کار گروه درحال کار هست و زمینه جذب برای همکاری با استارت آپ ها باز هست.

 

شرکت بیتا بازوی مهندسی ایریتک | بیتا پذیرای استارت آپ ها است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟