ارتقای انگیزه های کاری و ایجاد ذهنیت مناسب در میان آتش نشانان ورزشکار بنادر

تیم منتخب آتش نشانان بنادر کشور، برای اولین بار، در مسابقات کشوری آتش نشانان، با تیم‌های عملیاتی ورزشی آتش نشانان شهری و صنایع برتر کشور رقابت می‌کند.
ارتقای انگیزه های کاری و ایجاد ذهنیت مناسب در میان آتش نشانان ورزشکار بنادر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عبداله جعفری، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست این سازمان با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی مشهد مقدس که در تاریخ های 29 و 30 شهریور ماه برگزار می شود، اظهار کرد:

حفظ آمادگی جسمانی و نیز ایجاد توازن میان عملکرد جسمی و فکری در عملیات اطفا حریق و امداد و نجات از جمله موضوعات مهم برای آتش نشانان محسوب می شود.

دیگران چه می خوانند:

وی افزود: انجام تمرینات ورزشی مداوم و منطبق با انتظارات عملیاتی از آتش نشانان در تمامی ایستگاه های آتش نشانی بنادر کشور به صورت روزمره پیگیری می شود.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به ارتقای انگیزه های کاری و ایجاد ذهنیت مناسب در میان آتش نشانان ورزشکار بنادر، ناشی از حضور در مسابقات کشوری، گفت: حضور در بالاترین سطح از مسابقات کشوری، موجب ایجاد رقابت در بین آتش نشانان برای تداوم تمرینات ورزشی و کسب تجربه های لازم می شود.

جعفری ضمن ابراز امیدواری برای حضور شایسته تیم منتخب آتش نشانان سازمان بنادر و دریانوردی در مسابقات مذکور که در بالاترین سطح از مسابقات تخصصی آتش نشانان کشور برگزار می شود، هدف اصلی از حضور در این مسابقات را افزایش آمادکی جسمانی و روحی آتش نشانان بنادر عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اولین حضور در این سطح از مسابقات، هیچ انتظار و توقعی برای کسب مقام از سوی تیم منتخب بنادر وجود ندارد و حفظ شآن و منزلت سازمان و رعایت آداب و اخلاق حرفه ای و اسلامی را پر اهمیت تر از کسب مقام برشمرد.

 

ارتقای انگیزه های کاری و ایجاد ذهنیت مناسب در میان آتش نشانان ورزشکار بنادر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟