آخرین مهلت شرکت در مزایده 283 اموال تملیکی

عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه فردا دوشنبه 16 مهرماه آخرین فرصت شرکت در مزایده شماره ۲۸۳ این سازمان است،گفت:در این مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالاهای عرضه می شود.
آخرین مهلت شرکت در مزایده 283 اموال تملیکی

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،‌ سعید غلامی باغی اظهار کرد: مزایده 283 یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول این سازمان است که از روز دوشنبه 9 مهر ماه شروع شد.

وی گفت:‌ بالغ بر 107 دستگاه خودروی سواری، 232 دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، 50 دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود 4 هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

دیگران چه می خوانند:

عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود، بیان داشت:‌ این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذی ربط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود.

غلامی باغی اعلام کرد: ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به 7 درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

وی یادآور شد:‌ همچنین 5 دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود 40 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی  تصریح کرد: علاقه مندان برای رویت کالا در مراکز استانی  و ارائه پیشنهاد قیمتی خود تا فردا 16 مهرماه فرصت خواهند داشت همچنین روز 21 مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

 

آخرین مهلت شرکت در مزایده 283 اموال تملیکی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟