بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه درمان جامعه ایثارگری در ۴۸ ساعت

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز اول آبان‌ماه به منظور پیگیری پرداخت هزینه‌های درمانی جانبازان و ایثارگران ظرف حداکثر ۴۸ از بیمه دی به صورت سرزده بازدید کرد و به بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه‌های درمانی پرداخت.
بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه درمان جامعه ایثارگری در ۴۸ ساعت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس سعید اوحدی پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمه دی از جمله واحد درمان، شعبه ممتاز مرکزی، واحد خسارت و مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی تاکید کرد: پرداخت‌های درمانی بیمه دی باید به ایثارگران ظرف 48 ساعت انجام شود.

مهندس اوحدی در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان و والدین شهدا تاکید کرد: بیمه دی باید بستر ارائه خدمات هرچه بیشتر به جامعه ایثارگری را فراهم کند و هماهنگی ویژه بین بیمه دی، معاونت بهداشت و درمان بنیاد و شرکت متد وجود داشته باشد.

دیگران چه می خوانند:

حجت ناصری، مشاور و دستیار امور ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمیدرضا صفی‌خانی سرپرست بیمه دی، اسماعیل جلیلی سرپرست بانک دی، مهدی محمدی، مشاور رئیس و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این بازدید حضور داشتند.

 

بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه درمان جامعه ایثارگری در ۴۸ ساعت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟