وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت حرکت حداکثری برای بازسازی اقتصادی کشور در دوران پساجنگ، اعلام کرد: مطمئناً ایران پس از این جنگ، در رتبه جهانی بسیار بالاتر خواهد رفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با پیوستن به پویش مردمی «جانفدا، برای ایران»، همبستگی خود را با ملت ایران در پاسداری از امنیت و تمامیت ارضی کشور اعلام کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی، فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. سید امیر برهانی نائینی در این پیام، ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار اراده ملی، بر پیوند میان آرمانهای انقلاب و تلاش برای سربلندی اقتصادی کشور تأکید کرد.
خبر بروز حمله وحشیانه دشمن متخاصم و آسیب به زیرساختهای شرکت فولاد خوزستان، موجب نگرانی و تأثر عمیق خانواده بزرگ صنعت فولاد کشور شد.
دقایقی پیش برای دومین بار مجموعهٔ فولاد مبارکهٔ اصفهان هدف حملات هوایی دشمن قرار گرفت.
روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان یک اطلاعیه جدید صادر کرده است.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خطاب به نهادهای بینالمللی و انجمنها و جوامع جهانی فولاد بیانیهای صادر کرد.
در پی تحولات اخیر و برخی تهدیدها علیه زیرساختهای صنعتی کشور، امروز فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشستی با مدیران ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو، بر تداوم فعالیتهای تولیدی و حفظ پایداری زنجیره تأمین تأکید کرد.
استاندار اصفهان از جایگزینی پرشتاب خطوط تولید آسیب دیده مجموعه فولاد مبارکه این استان در پی حمله هوایی دشمن خبر داد.
غلامحسین محمدی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفهای کشور طی حکمی، علی رسولیان؛ مدیرعامل فولاد سنگان را به عنوان عضو هیئت امنای مرکز فنی و حرفهای شماره ۲۹ منصوب نمود.
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، عصر روز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۵ از مجروحان بمبباران روز گذشته عیادت نمود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید، با تأکید بر شرایط خاص سیاسی و اقتصادی کشور ناشی از جنگ تحمیلی، بر تداوم تولید ازطریق مدیریت بهینه تأمین، منابع مالی و ارتقای تابآوری عملیاتی تأکید کرد.
امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، ۸ فروردین ۱۴۰۵ با حضور در بخشهای آسیبدیده این مجموعه صنعتی، از نزدیک روند بررسی خسارات را پیگیری کرد و بر بازسازی سریع واحدها و بازگشت آنها به چرخه تولید تاکید کرد.
وزیر صمت با اشاره به حمله روز گذشته به شرکت فولادمبارکه که منجر به تخریب دو واحد نیروگاهی و آسیب به بخشهایی از خطوط تولید شد، بر عزم جدی دولت برای بازسازی سریع و ازسرگیری تولید تأکید کرد.
شرکت فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیهای درباره حمله اخیر به این مجموعه، اعلام کرد این شرکت بهعنوان یک واحد کاملاً صنعتی و غیرنظامی، هدف این اقدام قرار گرفته و حادثه در زمان تعویض شیفت کارکنان رخ داده است.
سیدمحمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان در بازدید از شرکت فولاد خوزستان که با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل این شرکت همراه بود، ضمن محکوم کردن حمله دشمن آمریکاییصهیونیستی به زیرساختهای کشور افزود: شرکت فولاد خوزستان متعلق به مردم است و هیچ ادوات نظامی تولید نمیکند. بیش از صد و بیست هزار از آحاد مردم به طور مستقیم سهامدار این شرکت هستند و تولید این مجموعه صنعتی با سفرهی مردم ارتباط دارد. هفده هزار تن در این شرکت شاغل هستند و گذران معیشت هزاران خانوار از فعالیت این شرکت است. وی تاکید کرد فولاد خوزستان مجدداً و بهتر از گذشته بازسازی خواهد شد.
روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان پیرامون حمله هوایی دشمنان به این شرکت اطلاعیه فوری صادر کرد.
آمریکا و اسرائیل در دو حمله مستقل کارخانههای فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان را هدف گرفت.
تلاشگران واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در سالی که به نام سرمایه گذاری برای تولید مزین شده بود موفق به رشد20 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه پارسال و نیز ارتقای رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی گردیدند.